Piątek, 26 kwietnia 2024

Beat Cold & Flu Season z antybakteryjnymi materiałami biurowymi.

20 listopada 2020

Sezon zimny i grypowy jest oficjalnie w pełnym rozkwicie. Sezon grypowy jest zazwyczaj szczytowy w styczniu i lutym. Jeśli w tym roku wydaje się on gorszy, to dlatego, że jest: i miasta w całym kraju doświadczają do 26 razy więcej infekcji niż w zeszłym roku. znacznie wyższe wskaźniki infekcji niż w zeszłym roku.

Podzieliliśmy się w tym roku kilkoma zdrowymi radami lub unikaliśmy grypy. Zasadniczo, należy umyć ręce i zdezynfekować twarde powierzchnie. Ale co z materiałami biurowymi, których nie można łatwo zdezynfekować, takimi jak teczki z plikami? Istnieje alternatywa. Wiele wspólnych materiałów biurowych jest dostępnych w opcjach antybakteryjnych, które pomagają powstrzymać rozprzestrzenianie się zarazków. Powłoki antybakteryjne zabijają zarazki, które utrzymują się na powierzchniach i rozprzestrzeniają choroby. Dodaj te antybakteryjne materiały biurowe do swojego arsenału walki z grypą.

Źródło: flu.gov, cdc.gov, ABC News

Poprawa "dopasowania" fotela biurowego to prosty sposób na poprawę ergonomii miejsca pracy. Generalnie, rady dotyczące znalezienia idealnej ergonomicznej wysokości fotela biurowego wymagają wielu rozmów o calach i kątach. Dobry, regulowany fotel biurowy zapobiega dyskomfortowi i urazom oraz poprawia wydajność pracy, ale kto chciałby wyrwać taśmę mierniczą i przedłużacz tylko po to, by usiąść na fotelu biurowym?

Nikt. Dlatego właśnie uwielbiam tę grafikę z American Chiropractic Association ilustrującą najprostszy sposób pomiaru idealnej ergonomicznej wysokości krzesła biurowego. Wyreguluj swoje krzesło tak, aby siedzisko było na równi z kolanami i gotowe.

Skorzystaj z tych wskazówek, aby w pełni wykorzystać zalety swojego ergonomicznego krzesła stacjonarnego.

Źródło: Terapia apartamentowa, h/t LifeHacker

To wielki dzień dla naszej demokracji. Dzisiaj świętujemy amerykańskiego bohatera Martina Luthera Kinga i zainaugurowaliśmy prezydenta. Ogólnie rzecz biorąc, wszystko, co robię w MLK Day, to śpię, załatwiam sprawy i haniebnie rozkoszuję się moją winną przyjemnością: oglądaniem sędziego Mathisa. Jak obchodzisz MLK Day? Daj nam znać w komentarzach.

Miles Young, dyrektor generalny OnTimeSupplies.com, przekazuje to konto ilustrujące różnicę między jego niezależnym sklepem z artykułami biurowymi a sprzedawcami dużych pudełek.

Niedawno skontaktował się ze mną jeden z naszych klientów, który zdał sobie sprawę, że płaci prawie 20% więcej za legalne materiały biurowe, korzystając z big box shopów dla jego potrzeb prawnych dostaw. Nie jest dla nas niczym niezwykłym pomaganie klientom w oszczędzaniu na środkach ochrony prawnej, ale kiedy spojrzymy na porównanie, o ile tańszym jesteśmy w stosunku do box shopu, oszczędności naprawdę się sumują. Myślę też, że mamy lepszą obsługę, szybszą dostawę w ciągu 1-2 dni i większy wybór produktów niż to, co może zaoferować duży box store. Więc jak to robimy? Porównując nasze modele biznesowe, szybko zrozumiesz, dlaczego możemy pobierać niższe opłaty niż box store. Duże sklepy pudełkowe mają dużo kosztów na obsługę reklamy korporacyjnej, wynajem w dużych lokalizacjach handlowych, koszt posiadania zapasów, koszt obsługi biur korporacyjnych, nie wspominając o obsłudze klienta za granicą. Nasz model jest znacznie prostszy, a czasami po prostu lepszy. Nasi pracownicy działu obsługi klienta pracują w domu, wysyłamy towar bezpośrednio ze źródła, a wykorzystanie technologii i najlepszych praktyk biznesowych obniża nasze koszty prowadzenia działalności. Ludzie pracujący dla OnTimeSupplies są o wiele bardziej zadowoleni z pracy w domu, mają elastyczne godziny pracy, co pozwala im na lepszą obsługę naszych klientów. Jeśli chciałbyś przeczytać nasze recenzje, przejrzeć nasze stanowisko Better Business Bureau A+ lub po prostu zadzwonić do nas, aby dowiedzieć się, jak pracujemy, bardzo chcielibyśmy usłyszeć od Ciebie! Chcielibyśmy szczególnie pomóc Ci zaoszczędzić pieniądze w tej trudnej gospodarce! Miles Young CEO/Ownisarz

Sama zobacz różnicę. Porównaj nasze ceny legalnych materiałów biurowych z cenami konkurencji i zobacz, ile możesz zaoszczędzić.

Jedyną rzeczą gorszą od płacenia podatków jest ich zawyżanie. A wielu z nas płaci zbyt dużo podatków, na tyle, że IRS publikuje co roku listę najczęściej pomijanych odliczeń. Oto kilka odliczeń od podatku dochodowego, o które łatwo się ubiegać i które przynoszą pewne duże zyski.

Potrącenia z tytułu podatku dochodowego od osób poszukujących pracy

Jeśli byłeś jednym z milionów Amerykanów szukających pracy w 2013 roku, możesz odliczyć część wydatków na poszukiwanie pracy - z kilkoma zastrzeżeniami. Nie możesz odliczyć wydatków związanych z poszukiwaniem pierwszej pracy lub pracy poza aktualną dziedziną. Dodatkowo, twoje wydatki muszą wynosić więcej niż 2% twojego skorygowanego dochodu brutto. Wydatki związane z kwalifikacjami obejmują opłaty za pośrednictwo pracy, koszty druku i wysyłki CV oraz koszty podróży. IRS zamieścił więcej szczegółów, w tym więcej wydatków związanych z kwalifikacjami, online.

Wydatki na Medicare

Samozatrudniony? Wtedy możesz odliczyć swoje składki na Medicare. Nie możesz jednak ubiegać się o takie odliczenie, jeśli masz pracę oprócz swojej działalności, a pracodawca oferuje ubezpieczenie lub jeśli jesteś uprawniony do ubezpieczenia współmałżonka.

Stanowe odliczenie od podatku dochodowego

Zakończenie negocjacji w sprawie klifu fiskalnego przywróciło ulgi podatkowe państwa. Można odliczyć państwowy podatek dochodowy lub państwowy podatek od sprzedaży, w zależności od tego, który jest większy. Nie wiesz, ile zapłaciłeś w zeszłym roku w podatku od sprzedaży? IRS ma aplikację do tego. I, bonus: możesz odliczyć podatek stanowy zapłacony w 2011 roku.

Opłaty bagażowe

Brzmi całkiem słodko, biorąc pod uwagę, jak wysokie mogą być opłaty lotnicze. Jednak kilka zastrzeżeń: trzeba być samozatrudnionym, a opłaty muszą być ponoszone w podróży służbowej.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w naszej poczcie podatkowej z ubiegłego roku oraz w Kiplingers.

Źródła: Kiplingers.com, IRS.gov

Badacze Mayo Clinic stwierdzają, że suszenie rąk ręcznikami papierowymi jest lepsze niż używanie suszarek na powietrzu. Wynika to z faktu, że tarcie powstające podczas suszenia rąk ręcznikami papierowymi usuwa ze skóry zarazki i bakterie:

Środki przeciwdrobnoustrojowe w mydłach mają zbyt krótki czas kontaktu, aby podczas jednorazowego użycia lub przy sporadycznym praniu mieć działanie bakteriobójcze, co sprawia, że tarcie jest najważniejszym elementem podczas suszenia rąk".

Martwisz się o wpływ tego całego papieru na środowisko? Oto krótki TED Talk o tym, jak całkowicie wysuszyć ręce jednym ręcznikiem papierowym. Wskazówka: robiłeś to wszystko źle. Kontynuuj czytanie →

W związku ze zbliżającym się sezonem podatkowym i moim noworocznym postanowieniem, aby być bardziej zorganizowanym w 2013 roku, potrzebuję kilku biur organizujących dostawy. Szanse są takie, że ty też. Na szczęście, OnTimeSupplies.com ma kilka świetnych nowych listów w rabatach na teczki, 3 segregatory i inne produkty do przechowywania i organizowania plików. Przyjrzyj się i nagrodź siebie za dbanie o biznes.

To tylko kilka z poczty w rabatach na OnTimeSupplies.com, a my dodajemy więcej prawie codziennie. Niektóre z tych rabatów są dobre na karty upominkowe do niektórych z Twoich ulubionych sklepów, więc możesz zaopatrzyć swoje biuro i uzyskać trochę czegoś dla siebie. Inne to oferty zwrotu gotówki, które pozwalają zaoszczędzić pieniądze. Sprawdź je wszystkie już dziś.

To będzie długa zima, jeśli spędzisz w pracy mroźne dni. Jeśli w Twoim biurze lub kabinie jest zbyt zimno, by sweter biurowy zapewniał jakikolwiek komfort, kup sobie grzejnik. Już wcześniej oferowaliśmy kilka wskazówek dotyczących zakupu tuszu biurowego, a na stronie OnTimeSupplies.com znajdziesz świetny elektryczny grzejnik przestrzenny, który pomoże Ci w zakupie przewodnika. Ale poniżej znajduje się podsumowanie zwiększenia komfortu tuż przy biurku.

Wraz ze zwykłymi ślubami, aby mniej jeść i więcej ćwiczyć, moje noworoczne postanowienie ma być bardziej zorganizowane w 2013 roku. Pierwszym celem jest mój system archiwizacyjny. Jednym z najlepszych sposobów sprowadzenia porządku do systemu jest przesunięcie starych folderów z plikami w pudła pamięci masowej. Używanie kartoteki pudełka do tworzenia archiwum w biurze uwalnia przestrzeń szafki z plikami i chroni ważne dokumenty.

W zeszłym miesiącu zaoferowaliśmy wskazówki dotyczące dodawania przestrzeni do przechowywania plików z kartotekami. Jest to idealny moment na realizację projektu, i to nie tylko z powodu pracowitej gorączki nowego roku. Są to ostatnie dni, w których można skorzystać z rabatu na pocztę elektroniczną Bankers Box za zwrot gotówki przy zakupie teczek. Darmowe pieniądze - najlepszy rodzaj pozytywnego wzmocnienia! Więc pobierz swój rabat już dziś i nagrodź się za organizację w 2013 roku.