Piątek, 8 listopada 2024
Blogowanie to świetny sposób na zapewnienie świeżości i informacji dla wyszukiwarek i osób odwiedzających Twoją stronę biznesową. Często aktualizowane blogi mogą plasować Twoją stronę wyżej niż konkurencja, wszystkie inne rzeczy są równe.
Konsekwentne blogowanie potrzebuje stałego strumienia materiałów tematycznych do pisania o i to jest, gdzie wiele firm, a nawet profesjonalnych marketerów przyjść unstck.
Co zatem może zainteresować czytelników, przyciągnąć nowych klientów, kultywować wskazówki i poprawić pozycję w wyszukiwarkach?
Stworzyłem 10 głównych tematów bloga, o których można pisać przez cały rok, bez przerwy, ze stosunkowo niewielkimi modyfikacjami i dostosowaniami w zależności od charakteru Twojej firmy poligraficznej i jej klientów.
Wszystko, co jest potrzebne to odrobina kreatywności, kilka słów kluczowych i kalendarz blogowania.
Zróbmy to, zanim skończy się tusz...
Koncepcja: Stwórz serię postów na blogu, w których opiszesz wszystkie opcje i techniki druku dostępne dla swoich klientów. Napisz o posiadanych przez Ciebie maszynach drukarskich i rezultatach, jakie mogą one osiągnąć. Omów różne rodzaje druku, takie jak druk litograficzny, druk cyfrowy i rozwiązania w zakresie zarządzania drukiem, które oferuje Twoja firma. Podziel się wszystkim, co masz do zaoferowania.
Przykład:
Sformułowaniekluczowe: wykończenie druku
Propozycja tytułu: Wykończenie druku: 5 wspaniałych opcji wykończenia wizytówek
Propozycja treści: Napisz o różnych wykończeniach dostępnych dla wizytówek. Dotknij, jak ważne jest, aby wizytówka nie tylko dobrze wyglądała, ale też dobrze się czuła. Szczegóły i pokazać niektóre z najlepszych wykończeń, które można wykonać, takich jak tłoczenie (lub debossing), rozkwitanie folii i Spot UV lakierowania.
Dlaczego?: Zaprezentujesz się jako kompetentny, kompetentny, wykwalifikowany i zdolny do wykonywania każdej pracy. Wielki potencjał słów kluczowych dla wyszukiwarek.
Koncepcja: Jak szybko digitalizacja przejmuje litografię? W jaki sposób firmy poligraficzne umożliwiają inteligentny marketing? Zapoznaj się z trendami i zmianami w branży, które będą miały wpływ na Twoich klientów i napisz o zaletach i wadach. Podaj kilka wskazówek, w jaki sposób firmy mogą wykorzystać nowe innowacje w branży poligraficznej, oraz zapoznaj się z możliwą przyszłością danego trendu.
Przykład:
Propozycja tytułu: Co kryje się za przyszłością dla druku litograficznego
Propozycja treści: Napisz post na blogu o tym, co widzisz przyszłość dla druku litograficznego. Czy nastąpi ogromny spadek ilości litograficznie produkowanych druków na rzecz druku cyfrowego, czy też będzie on miał swój własny? Co litografia karmiona arkuszami może zrobić, że cyfrowe nie może i nigdy nie będzie w stanie. Podziel się swoimi przewidywaniami.
Dlaczego?: Potencjalni klienci będą widzieć Cię w czołówce trendów i zmian w druku, które mogą być tylko dobrą rzeczą.
Koncepcja: Jakie są najczęściej zadawane ci pytania? Przejrzyj wiadomości e-mail od klientów i porozmawiaj z pracownikami na temat konkretnych odpowiedzi, których udzielają w kółko. Użyj tych odpowiedzi jako materiału do pisania postów na blogu. Skoncentruj się na jednym pytaniu na raz i opracuj dogłębne i wnikliwe odpowiedzi, które przyniosą korzyści czytelnikowi, pozostawiając mu jasność i entuzjazm w podejmowaniu działań.
Przykład:
Sugestia tytułowa: Jak długo moje pliki będą przechowywane na waszych serwerach?
Sugestia dotycząca treści: Blog o standardowym czasie przechowywania plików klientów na waszych serwerach. Wyszczególnij różne opcje dostępne dla powtarzających się klientów. Czy masz specjalne oprogramowanie, którego używasz? Czy korzystasz z serwera online Cloud? Zadbaj o to, aby ludzie mieli pewność, że wszystko jest na pokładzie, a ich informacje będą przechowywane w sposób bezpieczny i poufny.
Dlaczego?: Odpowiada na najbardziej palące problemy klientów, a Twój czynnik zaufania w ich umysłach będzie wzrastał.
Koncepcja: Zaangażowanie czytelników i zwolenników mediów społecznościowych poprzez organizowanie konkursów i rabatów reklamowych za pośrednictwem bloga Twojej firmy poligraficznej. Zawsze, gdy masz zniżki, napisz o tym, ale jednocześnie zawiąż pomocne informacje lub ciekawe wiadomości, które będą korzystne lub ekscytujące dla klienta. Konkursy mogą obejmować konkursy fotograficzne, plastyczne, pomysłowe lub sloganowe, w których zwycięzca otrzymuje jakąś nagrodę.
Przykład:
Propozycja tytułu: Konkurs fotograficzny Instagram: Wygraj 300 funtów z Twojego kolejnego zamówienia!
Propozycja treści:Stwórz konkurs. Poproś ludzi, aby zrobili zdjęcia najnowszych produktów, które wydrukowali w Twojej drukarni i umieścili je w Instagram. Załatw im hashtag, aby mogli mieć oko na wszystkie zgłoszenia do konkursu. Zwycięzca, Twój ulubiony wkład, dostaje 300 funtów (lub jakąkolwiek liczbę wolisz) z ich następnego zamówienia druku.
Dlaczego?: Niektórzy ludzie naprawdę lubią się targować. Inni ekscytują się szansą wykazania się kreatywnością, zwłaszcza, że na koniec czeka ich potencjalna nagroda. Wspaniałe dla mediów społecznościowych.
Koncepcja: Jakie są szczegóły, które naprawdę uważasz, że Twoi klienci powinni znać zanim do Ciebie przyjdą? Podziel się kilkoma ogólnymi wskazówkami i poradami, które pomogą Twojemu rynkowi docelowemu podjąć właściwe decyzje dotyczące ich potrzeb w zakresie druku. Niektóre z tych wskazówek mogą sprawić, że Twoje życie jako drukarki łatwiejsze, podczas gdy inne będą naprawdę pomóc ludziom stworzyć kilka fantastycznych produktów i akcesoriów. Top lista postów listy wskazówek są dobrym formatem dla Ciebie.
Przykład:
Słowokluczowe: firmowy papier firmowy
Propozycja tytułu: 5 Rzeczy, które wszystkie dokumenty firmowe muszą być prawnie uwzględnione
Propozycja treści:Co musi zawierać firmowy papier firmowy? Oprócz przyciągającego wzrok logo i poprawnej pisowni nazwy firmy, należy podać niektóre z pozostałych wymogów prawnych, które musi spełniać papier firmowy. Możesz również dołączyć opcjonalne, ale zalecane dodatki.
Dlaczego?: Pokażesz swoją wiedzę i doświadczenie, jednocześnie zdobywając fanów, pomagając ludziom osiągać lepsze wyniki, zanim jeszcze do Ciebie przyjdą.
Koncepcja: Podobne do ogólnych wskazówek (powyżej), ale skoncentrowane na elementach projektu, zwłaszcza jeśli masz własny zespół projektantów. Omówienie najlepszych rodzajów obrazów do wykorzystania na różnych produktach, takich jak plakaty, ulotki, wizytówki, grafiki sklepowe i wątroby samochodowe. Zaproponuj efekty specjalne, które mogą być wykorzystane, takie jak krwawienie i tłoczenie. Przykryj najlepsze sposoby wykorzystania tekstu i najlepsze materiały do wykorzystania.
Przykład:
Wyrażenie kluczowe: Projekt menu restauracji
Propozycja tytułu: Projekt menu restauracji: Jak uchwycić charakter swojej restauracji w swoim menu
Propozycja treści: Napisz post na blogu omawiający różne możliwości aranżacji menu w restauracji. Podaj kilka przykładów szablonów menu i opowiedz o tym, jak różne grafiki i kolory najlepiej pasują do różnych tematów i stylów restauracji. Dotknij najlepszych wykończeń i tonów papieru.
Dlaczego?: Świetna reklama dla Twojego wewnętrznego zespołu projektantów.
Koncepcja: Jak klienci mogą skutecznie wykorzystać materiały drukowane w celach marketingowych? Podziel się z nami kilkoma informacjami dla firm i osób prywatnych na temat tego, w jaki sposób mogą one najlepiej wykorzystać otrzymane od Ciebie materiały drukowane. Możesz zamieścić bloga o tym, jak najlepiej rozprowadzać ulotki, co czyni z nich świetną ekspozycję wystawienniczą, etykietę dzielenia się wizytówkami i kilka sugestii firm z branży produktów drukowanych, które powinny wykorzystać w swoim marketingu.
Przykład:
Słowo kluczowe: dystrybucja ulotek w [waszym mieście]
Propozycja tytułu: Zalecane usługi dystrybucji ulotek w [Twoim mieście]
Propozycja treści: Napisz o lokalnej usłudze dystrybucji ulotek, z której klienci mogą skorzystać, aby otrzymać ulotki wysyłane do zamierzonych celów. Możesz wymienić tylko jedną z nich, jeśli masz z nimi specjalną umowę lub możesz wymienić numer, podając kilka szczegółów na temat każdej z nich. Wymień również korzyści/wady korzystania z takiego systemu oraz wszelkie alternatywne rozwiązania.
Dlaczego?: Pokazuje, że znasz szerszą perspektywę. Klienci zobaczą, że rozumiesz, jak ważna jest wysoka jakość druku.
Koncepcja: Otworzyć swój personel i firmę dla społeczeństwa. Pokaż osobistą stronę Twojego zespołu poligraficznego, jak również historię Twojej firmy poligraficznej. Co jakiś czas piszesz post o jednym z Twoich pracowników. Może to być w formie pytania i odpowiedzi. Opowiedz o tym, jak powstała Twoja firma i przez kogo. Udostępniaj informacje o wszelkich organizacjach charytatywnych, z którymi pracujesz, konferencjach, w których uczestniczysz lub ćwiczeniach teambuildingowych, które lubisz.
Przykład:
Propozycja tytułu: Spotlight drukarki: Kevin pokazuje nam swoją ukochaną zabytkową maszynę do pisania listów.
Propozycja treści: Jeden z twoich kolegów ma stare rodzinne pamiątki związane z drukowaniem. Poproś go, aby napisał bloga z fotografiami na temat antykoncepcji i jej historii. Może nawet nagrajcie wywiad w aparacie fotograficznym, ponieważ szczegółowo opisuje wszystkie szczegóły.
Dlaczego?: Ponieważ wszystkie rzeczy są takie same, potencjalni klienci wybierają firmę, z którą czują się bardziej osobiście zaznajomieni, nad pozbawioną twarzy fasadą.
Koncepcja: Opracowanie serii postów blogowych skierowanych do poszczególnych segmentów Twojej bazy klientów. Skoncentruj się nie tylko na najbardziej lukratywnych typach klientów, ale także na tych, których chciałbyś zobaczyć więcej. Napisz o możliwościach drukowania i produktach najbardziej dopasowanych do ich wymagań. Porozmawiaj o ich branżach, ich przedsiębiorczości, ich wspólnych problemach i rozwiązaniach, które możesz przynieść.
Przykład:
Sformułowaniekluczowe: materiały piśmiennicze prawne
Propozycja tytułu: 25 pozycji materiałów piśmienniczych, które możemy wydrukować dla londyńskich firm prawniczych
Propozycja treści: Sporządź listę wszystkich produktów, które Twoja firma poligraficzna może wydrukować dla firm prawniczych. Napisz o specjalnych poufnych ustaleniach, które mogą być dokonane. Zapoznaj się z różnymi opcjami druku i materiałów, z którymi możesz pracować i korzyściami z nich płynącymi.
Dlaczego?: Dobre dla przyciągnięcia niszowych klientów za pomocą wyszukiwarek i platform mediów społecznościowych z wykorzystaniem odpowiednich fraz kluczowych.
Koncepcja: Wszyscy uwielbiają trochę głupoty, by rozjaśnić ciężki dzień. Jakie źródła humoru można znaleźć w przemyśle poligraficznym? Co sprawiło, że ty lub twój zespół ostatnio się śmiejesz? Czy widziałeś jakiś zabawny błąd w druku w mediach lub podczas podróży? Podziel się kilkoma dziwacznymi zdjęciami, komiksowymi anegdotami i zabawnymi wiadomościami ze świata druku.
Przykład:
Propozycja tytułu: Błędy w druku: Raczej publiczne zażenowanie widziane w Hastings
Propozycja treści: Zrób zdjęcie plakatu lub ulotki z błędem ortograficznym, na których "pubic" powinno być napisane jako "public". W wyniku tego powstała zabawna podwójna entendra. Zróbcie sobie z tego żart. Na koniec wyjaśnij, jakie kontrole bezpieczeństwa przeprowadził Twój wewnętrzny zespół projektowy, aby upewnić się, że żadne błędy nie przedostaną się do ostatecznego procesu drukowania.
Dlaczego?: To jest zabawne. To niezapomniane. To dodaje charakteru twojej firmie.