Sobota, 31 października 2020

Poligrafia w Bankowości i Zakładach Ubezpieczeń: Wyzwania

12 września 2020

Czy możesz napisać post na blogu o druku w bankowości i firmach ubezpieczeniowych, wiesz o tym wszystko? To było moje zadanie. Powiedziałem, że tak. Przyjrzyjmy się najpierw, co banki i firmy ubezpieczeniowe mają ze sobą wspólnego, gdy chodzi o druk. Są to na ogół duże organizacje z wieloma pracownikami, wieloma rozproszonymi lokalizacjami, scentralizowanymi strukturami i coraz częściej mobilnymi kolegami w różnych lokalizacjach lub na miejscu z klientami. Mimo że o biurach bez papieru mówi się już od ponad 20 lat, nadal istnieje potrzeba drukowania dokumentów.

Dzięki poczcie elektronicznej, Internetowi i zwiększonej łączności, liczba wydruków zmniejszyła się, urządzenia końcowe szybko się zmieniły, a dzięki iOS i Androidowi, w użyciu jest więcej systemów operacyjnych niż kiedykolwiek wcześniej. Pomimo tych zmian, nadal uznaje się, że drukowanie powinno być nie tylko włączone i oferowane, ale że jego efektywne zarządzanie jest istotnym elementem administracji IT.

W tym kontekście nie mówimy o usługach Managed Print Services (MPS), czyli automatycznych dostawach tonera lub zamówieniach na papier, ani o transmisji odczytu liczników, dokładnym rozliczaniu stron i/lub automatycznym uruchamianiu połączeń z technikami, ale raczej o chęci administratorów IT do centralnego zarządzania.

I to jest właśnie to, co jest możliwe do osiągnięcia dzięki ThinPrint. Dzięki ThinPrint - centralnemu serwerowi druku - nie trzeba już konserwować sterowników u klientów i na serwerach terminali, tylko w łatwo dostępnym miejscu. Jeśli preferują Państwo drukowanie lokalne, to jest to możliwe również w przypadku rozwiązań ThinPrint. Nie jest wymagana żadna administracja w oddziałach ani zdalna obsługa techniczna. Korzyścią jest również mniejsze zapotrzebowanie na sprzęt w oddziałach oraz znaczne zmniejszenie problemów ze sterownikami, by wymienić tylko dwie kluczowe zalety.

A jakie są wyzwania podczas drukowania w bankach i firmach ubezpieczeniowych? Druk jest tak samo jak w innych branżach zaniedbany, a czasami po prostu zapomniany - niezależnie od wielkości organizacji. Ale szczególnie gdy druk nie działa, nagle staje się procesem krytycznym dla biznesu. Jednak ścieżka drukowania może być dość zróżnicowana w zależności od infrastruktury i wiele czynników odgrywa rolę. Na przykład, czy masz jednorodny lub niejednorodny krajobraz drukowania i ile sterowników drukarki musi być zarządzanych? Czy używasz cienkich klientów lub grubych klientów lub urządzeń przenośnych? I czy potrzebujesz wysoce bezpiecznego i poufnego rozwiązania do drukowania typu follow me? Czy masz użytkowników korzystających z roamingu i jakie jest domyślne zachowanie drukarki?

Punkty i scenariusze wymienione powyżej to tylko niewielka próbka wielu wyzwań związanych z drukowaniem, które ThinPrint rozwiązuje zarówno dla sektora bankowego, jak i ubezpieczeniowego. Inne obejmują lokalne drukowanie lub automatyczną konserwację sterowników drukarek poprzez portal w chmurze na wszystkich urządzeniach końcowych, by wymienić tylko kilka z wielu innych scenariuszy.

Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu w ThinPrint przekonujemy się, że osobiste i niewiążące webinarium, które indywidualnie analizuje Państwa wymagania infrastrukturalne, jest zdecydowanie najbardziej efektywnym krokiem, jaki należy podjąć w pierwszej kolejności. Drukowanie w firmach bankowych i ubezpieczeniowych jest często skomplikowanym zadaniem, które wymaga dokładnej analizy wstępnej. Możemy wtedy wspólnie zdecydować, czy i w jakim stopniu ThinPrint może wesprzeć Państwa w druku.

Liczne firmy bankowe i ubezpieczeniowe zaufały naszym rozwiązaniom w zakresie druku, w niektórych przypadkach od prawie dwudziestu lat.