Środa, 24 kwietnia 2024

Top 10 Wyzwania związane z drukowaniem w obliczu dostawców usług

27 września 2020

Coraz więcej firm outsourcinguje swoją infrastrukturę do chmury za pośrednictwem dostawcy usług. Czasami jest to cały pulpit, dostarczany przez dostawcę DaaS, innym razem aplikacja branżowa, dostarczana przez dostawcę SaaS.
A wszyscy ci użytkownicy chcą drukować. Dostawcy usług stoją przed wyzwaniem, że jeśli chcą zadowolonych klientów, muszą się upewnić, że ich klienci są również zadowoleni, gdy drukują. A jest to możliwe tylko wtedy, gdy wydruki rozpoczynają się w momencie ich uruchomienia. Od razu, i do wymaganej drukarki, która jest zwykle najbliżej użytkownika.

Przeszkody nie są bez znaczenia: W przypadku świadczenia usług, zadania drukowania są inicjowane w chmurze, w której działają aplikacje i komputery stacjonarne. Drukarki są jednak zazwyczaj umieszczane na miejscu u użytkowników. Jest to tylko jedna z wielu przyczyn, które prowadzą do następujących 10 najczęstszych wyzwań (tak, niestety jest ich jeszcze więcej) podczas drukowania dla dostawców usług

Top 10 Wyzwania związane z drukowaniem w obliczu dostawców usług

  1. Praca w drukarni staje się ogromna. Zadanie drukowania 2 MB PPT lub PDF może już stać się zadaniem drukowania 200 MB. Ta ilość danych musi się przemieszczać w dół i utrudniać działanie aplikacji i wideo.
  2. Rozmiar zadań drukowania jest jedną stroną tego wyzwania, drugą jest szybkość drukowania. Jeśli użytkownik zbyt długo czeka na rozpoczęcie zadania drukowania, staje się sfrustrowany i wielokrotnie naciska przycisk drukowania, tworząc koszty i straty.
  3. Prawidłowe wydruki wymagają odpowiedniego sterownika drukarki. Istnieją tysiące modeli drukarek, ploterów i drukarek etykiet. Dla każdego modelu istnieje kilka różnych sterowników drukarek dla różnych systemów operacyjnych. Dostarczenie właściwego sterownika dla każdej sytuacji staje się koszmarem i powoduje błędy w druku. Uniwersalne sterowniki drukarek dostarczane przez producentów drukarek wykonują tę sztuczkę tylko dla swoich modeli, a nie nawet dla wszystkich.
  4. Nie wszystkie sterowniki drukarek są kompatybilne z serwerami terminalowymi lub innymi platformami wirtualizacyjnymi i mogą powodować wstrzymanie drukowania, a nawet stanowić zagrożenie dla ogólnej wydajności.
  5. Pracownicy klientów używają różnych urządzeń , takich jak komputery PC/Laptopy z systemem Windows, Mac/MacBooki, Chromebooki i cienkich klientów jako punktów końcowych i wędrują od urządzenia do urządzenia i z miejsca do miejsca. Musisz mieć pewność, że użytkownicy zawsze otrzymują odpowiednie drukarki, gdziekolwiek się znajdują.
  6. Musisz znaleźć sposób na dotarcie do drukarek sieciowych w sieciach maskowanych, na przykład jeśli zamiast VPN używane są bezpieczne bramy.
  7. Dane do druku zawierają informacje poufne. Musisz więc upewnić się, że dane te są szyfrowane w czasie przesyłania. Pomyśl też o GDPR. Dodatkowo, wydruki siedzą w podajniku papieru, dopóki użytkownicy ich nie odbierają. To kolejne zagrożenie dla bezpieczeństwa. Wielu użytkowników wymaga zachowania poufności i nie chce, aby po otrzymaniu wydruku trzeba było drukować sprintem do drukarki.
  8. Drukowanie pochłania zasoby na Twoich wirtualnych pulpitach lub serwerach terminali. Jeśli możesz pozbyć się większości z tych zadań drukowania, możesz zmarnować nawet do 20% więcej użytkowników na swoich komputerach.
  9. Niektórzy użytkownicy mają specyficzne potrzeby związane z drukowaniem, jak tace na papier, zszywki, N-up, nazywasz to. Musisz się upewnić, że ta funkcjonalność zawsze działa.
  10. Czy promujecie korzystanie z aplikacji i komputerów stacjonarnych na urządzeniach przenośnych, takich jak iPad i tablety z systemem Android, a nawet iPhone'y i inne smartfony? W takim razie musisz się również upewnić, że drukowanie działa bezproblemowo również na tych urządzeniach. I bądź ostrożny - AirPrint nie działa z wnętrza sesji z systemem Windows.